W trosce o satysfakcję Klientów

25 stycznia 2015

Zadowolenie naszych Klientów jest priorytetem w strategii Cuprum – Med sp. z o.o. Zadowoleni Klienci to dla nas najcenniejsza wartość, dlatego tak istotne są dla nas Wasze sugestie. Pragniemy także wprowadzać stałą poprawę obsługi naszych Pacjentów poprzez spełnienie ich oczekiwań i potrzeb. Stąd też wdrożyliśmy możliwość internetowego wypełniania formularza badania satysfakcji oraz zamieściliśmy na naszej stronie internetowej Prawa Pacjenta.
Dbając o wzrost satysfakcji Klientów naszej Placówki chcemy przede wszystkim słuchać Waszych uwag i opinii. W wyniku tych analiz na bieżąco będziemy śledzić poziom zadowolenia naszych Klientów, a także wiemy, co Wam się podoba, a co chcielibyście zmienić.
Zapraszamy do dzielenia się z nami opiniami, uwagami i sugestiami na temat Cuprum-Med sp. z o.o.